... ja uutta vuotta odotetaan alkavaksi oikeastaan ihan rauhallisin mielin. Loppuun kuluva vuosi antoi paljon, mutta ennenkaikkea se opetti paljon.

Ensi vuodelle toivon....

Terveyttä
Muutaman kuukauden ajan on terveys brenkannut, jonka vuoksi olen joutunut miettimään omia voimavarojani kerran jos toisenkin... samaan aikaan töissä on ollut omat kiireensä, ja se on verottanut paljon koiraharrastusta. Kaikki ystävät eivät tätä ole hyväksyneet, ja he ovat vaatineet "tiliä" ns. katoamisestani...
Noh, kaikki aikanaan  ja ehkä sitä taas jaksaa kohta mennä entiseen tapaan ;)

Vaihderikasta elämää ja avointa mieltä
Vastoinkäymisten aikana olen laittanut elämäni asiat tärkeysjärjestykseen, samalla olen oppinut olemaan murehtimatta pienistä... Samoin olen oppinut sanonnan: "hanki elämä" tarkoituksen - ja sitä toisinaan tekisi mieli viljellä, ainakin näin harrastuspiireissä... Liian usein harrastus otetaan aivan liian vakavasti, ja siitä tulee henki ja elämä - hampaat irvessä mennään silmälaput silmillä, näkemättä asiaa kokonaisuutena.

Ystäviä
Ystävyys, tuo niin kaunis sana. Kuinka moni nykypäivänä voi sanoa omistavansa vähintäänkin yhden tosi ystävän... Minä voin! Kiitos Sinulle ystäväni, että jaksat olla tukena ja turvana myös vastoinkäymisissä :)
Tiedän, että tunnistat itsesi ;)

Hyvää Uutta Vuotta kaikille tutuille ja tuntemattomille!

Sähköpostin tuomaa:

Ystävälleni

Olen aina tukenasi;
Kun olet surullinen, juotan Sinut humalaan ja autan juonittelussa sitä ihmispoloa vastaan,
joka aiheuttaa Sinulle huolia.

Kun tunnet tuskaa rinnassasi, nostan autosi pois päältäsi.
Vaihdoit tietysti taas kesärenkaita sen naurettavan, kahden euron Bilteman-tunkin kanssa.

Kun hymyilet, tiedän -selibaattisi on vihdoin ohi.

Kun elämä kauhistuttaa, kuvailen Sinulle taukoamatta kuinka huonosti asiat todella voisivat olla.

Kun olet hämmentynyt, käytän Sinulle puhuessani yksinkertaisia lauserakenteita ja lyhyitä sanoja.

Kun sairastat, pysyn kaukana Sinusta. En halua tartuntaa.

Kun lennät pyllyllesi, en huolestu. Noin iso ahteri vaimentaa iskut hyvin.

Tämä on minun ystävyysvalani - Olen Sinun ystäväsi.
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät, mitä on tapahtunut
- mutta vain Sinä tunnet lämmön.

Lähetä tämä vala kymmenelle todelliselle ystävällesi.
Muista masentua, koska ei Sinulla ole kuin neljä ystävää.
Ja heistäkin vain yksi, joka todella ymmärtää mitä ystävyys on- niin huonoina kuin hyvinäkin aikoina!