Tervehdys Unkarista.

29.09.2008 maanantai
matkareitti: Helsinki-Tallinna
Lähdimme maanantai-iltana matkaan Marjan (Sarkamaan kennel) kanssa Helsingin Länsi-Satamasta kohti Tallinnaa, jossa oli tarkoitus nukkua  muutama tunti hotelli Reval Innissä, ennen kuin aamulla viiden aikaan Kyllin ja Tarmon bussi noutaisi meidät.

30.09.2008 tiistai
matkareitti: Eesti-Latvia-Liettua-Puola
Parin tunnin nukkumisen jälkeen olimmekin jo valmiit pakkautumaan bussiin - tällä kertaa ilman koiria.
Päivän mittaan ajoimme jo vuosien varrella tutuksi käynyttä reittiä alas aina Puolaan saakka, jossa olikin ensimmäinen yöpyminen.

01.10.2008 keskiviikko
matkareitti: Puola-Tsekki-Slovakia
Seuraavan päivän ajoimmekin koko matkan loppuun saakka, ja olimme hyvissä ajoin torstai aamuna Unkarissa. Taasen jäi Tsekki yöajon vuoksi näkemättä...

02.10.2008 torstai
Hotellimme sijaitsi Tonavan varrella.
Heti majoittautumisen jälkeen otimme "pienet tirsat" matkaväsymyksen voittamiseksi, ja sitten olikin jo aika hypätä taksiin ja suunnistella kaupungille ostoksille.
Heti huomasimme, että olimme ottaneet matkaan aivan liian paksut syysvaatteet, sillä unkarilaiset itse kulkivat kaupungilla shortsit jalassa ja kesävaatteet päällä, meidän tarpoessa eteenpäin suomalaisella sisulla toppaliivit ja villapaidat yllä ;)
Päivä kuluikin West Endin kauppoja kierrellessä.

03.10.2008 perjantai
Päivä kului näyttelyalueeseen tutustuessa ja kotiin "nelijalkaisille lapsille" tulijaisia ostellessa.
Illan huipentuma oli aivan ihana ateria ravintola Fontanassa.

04.10.2008 lauantai
Palasimme jälleen takaisin West Endiin, jossa ehdimme tehdä viimeiset ostokset. Onneksi heräsimme tänäkin ns. "vapaa päivänä" hyvissä ajoin, sillä kaupat ja kauppakeskukset sulkeutuivat jo klo. 14 aikaan.

05.10.2008 sunnuntai EUW-08
>> KUVAGALLERIA <<
Päivä näyttelyissä menikin kehiä seuratessa. Useamman kehän päällekkäin seuraaminen verotti hieman kuvamateriaalia, jota siis tällä kertaa kertyi vain tipsukehän laidalta.

Illalla BIS-kehän jälkeen lähdimme ajelemaan takaisin Puolaa kohti ohittaen Tsekin ja Slovakian maanantaina 06.10.
Yön aikana hahmottelimme porukalla tulevaa kirjasta "tuhannesta ja yhdestä nukkuma-asennosta bussissa".

07.10.2008 tiistai
Heti aamiaisen jälkeen matkamme jatkui Liettuan ja Latvian kautta Tallinnaan, jonne ehdimme hyvin hypäten viimeiseen laivaan kotia kohti.

Kiitos Marjalle matkaseurasta, oli hauskaa taasen pitkästä aikaa matkustella yhdessä :)
Kiitos myös kanssa matkustajille mukavasta (lue=hervottomasta) seurasta ja Tarmolle suurkiitos, että pääsimme ehjin nahoin kotiin!

Ensivuonna onkin sitten Bratislavan vuoro ;)

08.10.2008 keskiviikko
Laumamme uusin riiviö "Inna" (Tastaway`s Ina Amanda) otti kotiin paluuni riemulla vastaan.
"Innalle" avattu oma KUVAGALLERIA .
Tämän duracel-pupun energian kun saisi suunnattua oikein, niin sieltä voisi löytyä ytyä vaikka mihin... pitääkin alkaa harkitsemaan niitä tokon alkeiden opiskelua, kunhan ensin saadaan kontakti kuntoon - sillä tämä neiti on niin itsenäinen ja itsepäinen - mutta aah, niin meneväinen, että töitä sillä saralla riittää.... ;)

****
09.10.2008 onkin sitten palattu takaisin ruotuun ja sorvin ääreen.
Työkiireiden vuoksi myös tipsujen erkkari (18.10.2008) näillä näkymin jäänee ainakin itseltäni väliin. Erkkariin on ilmoitettu kuitenkin Miliisin X-Andr-A, joka matkustanee sinne Airin (Geriland kennel) ja Therryn (Miliisin On-The-Road) matkassa...